وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
تونی تا پایان فصل همکاری می کند، برای فصل بعد مذاکره می کنیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه تونی الیویرا تا پایان فصل جاری لیگ برتر سرمربیگری تیم را بر عهده خواهد داشت، گفت: اما برای حضور وی در فصل آینده در تبریز مذاکرات خود را انجام می دهیم.

 

جمشید نظمی افزود: به دلیل فرصت اندک تا دیدار مهم نیمه نهایی جام حذفی مجبور بودیم به هر طریق ممکن رضایت تونی برای حضور در راس کادرفنی تراکتورسازی را جلب کنیم و به همین دلیل قرارداد وی تا پایان فصل تنظیم شده است.

 

وی گفت: بلیت های تونی و پسرش برای حضور در تبریز رزرو و از طریق ایمیل به آنها ارسال شده که بر اساس آن باید روز پنجشنبه از لیسبون به استانبول و از این شهر روز جمعه به تبریز بیایند.

 

نظمی با بیان اینکه تونی در روز جمعه شاهد بازی تیم های تراکتورسازی و داماش در ورزشگاه یادگار امام خواهد بود، گفت: وی باید روز سه شنبه در دیدار با فولاد خوزستان روی نیمکت تراکتورسازی نشسته و هدایت سرخپوشان تبریزی را بر عهده بگیرد.

 

وی اظهار کرد: در این رابطه باشگاه تمام تلاش خود را برای کارهای اداری و صدور مجوز حضور این سرمربی در نیمکت تراکتورسازی را انجام می دهد.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره دستیاران تونی نیز گفت: طبق توافقات انجام شده با تونی علاوه بر پسر خود باید یک دستیار را نیز طی روزهای آینده از پرتغال به تبریز بیاورد.

 

نظمی یادآوری کرد: قرارداد رسمی تونی اولیویرا با تراکتورسازی بلافاصله پس از حضور وی در تبریز در هیات فوتبال آذربایجان شرقی ثبت خواهد شد.

 

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر و جدایی مجید جلالی با چالش های زیادی مواجه بود که در نهایت هیات مدیره باشگاه تصمیم به استخدام تونی اولیویرا کرد که هواداران این تیم خواستار حضور مجدد او در راس کادرفنی بودند.

 

این تیم در هفته 25 لیگ برتر  روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان داماش گیلان است.



ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: